Un nou Magazin pentru Huse de Telefon


Recent mi-am facut curaj si am inceput cautarile pentru a-mi schimba telefonul. Cel vechi inca mergea destul de bina insa ma deranja teribil aspectul pe care il avea (lovit, zgariat, ciobit) asa ca am decis sa il schimb cu totul si cu ocazia asta sa ma indrept deasemenea si catre o alta marca. Am cautat si cautat si pana la urma m-am oprit la un telefon HTC despre care am auzit ca este destul de bun si isi face treaba fara ca bateria sa cedeze in primele cateva ore. Modelul pentru care am optat este HTC Desire si pentru ca tot a fost o investitie destul de mare, mi-am promis sa il pastrez ceva mai mult decat pe fostele telefoane, asa ca am decis sa-i pun si o husa, decizie luata destul de greu, caci aveam o parere tare proasta despre aceste huse de protectie pentru telefoane banuind ca imi mareste foarte mult telefonul si il fac greu de accesat. Zis si facut, dupa alergatura pentru telefon a inceput cea pentru husa caci pretentiile mele de la husa respectiva erau multe: sa fie subtire, sa fie din piele ecologica, sa arate elegant, sa nu fie colorata strident...
Sa fie de calitate (adica sa pot scapa telefonul linistita din mana asa cum mi se intampla adesea) si ar mai fi fost cateva aspecte pe care husa ideala trebuia sa le indeplineasca. Norocul meu a fost ca, pana sa apuc sa caut prea mult am gasit online, recenzii despre un anume magazin Huse Ok, pe care multi il laudau ca avand preturi mici si produse multe. Am intrat si eu pe site sa vad despre ce este vorba si surpriza placuta, am gasit exact ce cautam, o husa pentru HTC care intrunea toate cerintele mele. Nu am dat mai mult de 50 de lei pe ea dar tin sa va spun ca este perfecta pentru ceea ce aveam eu nevoie, motiv pentru care si recomand magazinul. Calitatea primeaza, preturile sunt micute astfel incat oricine isi permite un telefon sa isi permita si o husa, iar gama variata, nu numai pentru HTC ci si pentru restul de marci de telefoane. Sper ca asa imi voi pastra mai mult telefonul si mai ales ca el va avea o perioada indelungata un aspect ca nou, lucru pe care il doresc si telefoanelor voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu