Film la Sibiu


Se poate face film de calitate în Sibiu? Cum stau sibienii la acest capitol? Se poate. Este un mediu ambiant extraordinar. Îti trebuie actori buni, iar daca ai bani îti vine oricine din Sibiu, din tara sau din America sa joace. Am lucrat cu un operator foarte bun la „Sibiu-dragostea mea”. Aici am gasit oameni foarte talentati care m-au ajutat si da, se pot face lucruri foarte bune. Si daca deschid un studio de productie cinematografica vom reusi. Trebuie un om de actiune, cu bani nu foarte multi, si niste oameni care sa fie în jurul lui ca sa-l sprijine. Eu nu spun ca sunt ideal pentru a deschide o scoala de cinematografie, dar ca s-o sprijin, asta se poate. Uite, ma plimbam zilele acestea si am vazut cladiea în care functioneaza Agentia de voiaj. Acolo a fost cladirea Consiliului Dirigent la 1918. Mi-a venit o idee de film:as merge pe urmele cladirilor istorice. Sau daca te duci în Sadu gasesti ca acel sat a dat culturii eurpene trei corifei: Ioan Micu-Klein, Samuil Micu-Klein si Ioan Piuariu Molnar. Hai sa analizam cum a fost posibil... Sunt atâtea evenimente care te pun pe gânduri. Mai e tot asa, cimitirul de la Biserica din Groapa unde sunt înmormântati o serie de personalitati. Sunt lucruri pe care le putem vedea, verifica si putem face mici filmulete care adunate ar naste o mica istorie a acestei urbe. Eu pot si sunt dispus sa fac asa ceva. Referitor la filmul realizat „Sibiu dragostea mea” unde ruleaza sau unde poate fi gasit? L-am împartit când l-am facut... am dat în stânga, în dreapta, dar mai sunt si azi câteva dvd-uri. Puteti lua legatura cu Radu Scutea care este secretarul fundatiei „Sibiul vechi” si va va da el dvd-ul. Am vrut sa îl vând la o televiziune, caci filmul a costat ceva, dar înca nu si-a aratat nimeni interesul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu