Ulei pentru Ten Sensibil


Ingredinte: Ulei samburi de struguri; Ulei presat la rece de sunatoare; Ulei presat la rece de musetel; Ulei presat la rece de migdale dulci; Vitamina A si E. Prietena mea, Roma, mi-a facut cadou un preparat facut de ea pentru ten sensibil. Recunosc ca initial am fost sceptica in a-l folosi, pentru ca ma feream de produsele care contin uleiuri. Am porii foarte mici si de aceea se blocheaza si ajung sa am mici infectii, mai ales daca nu ma demachiez cu mare grija si dimineata si seara. Dar daca uleiurile sunt naturale si dintre cele bune, chiar ajuta la prevenirea blocarii porilor. Baza preparatului este uleiul de samburi de struguri. Se gaseste in supermarket sau in magazinele naturiste la un pret rezonabil. Recomand gramajul mai mic pentru ca se consuma greu, pentru fata cateva picaturi in fiecare zi, Si nu are rost sa stea prea mult timp desfacut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu