Dansul pentru Nunta


Antrenorii recomanda tinerilor sa vina daca au pretentii pentru nunta lor, sa exerseze din timp, sa nu lase totul pe ultima suta de metri: „Conteaza mult si cuplul, trebuie sa le gasesti punctele bune si sa le pui în evidenta, iar timpul pentru rezultate bune, difera de la cuplu la cuplu”, ne spune Adi Neagoe. Odata învatata coregrafia se trece la finisarea elementelor care dau frumusete si eleganta dansului, cum ar fi pozitia corpului, atitudinea, mimica sau expresivitatea fetei. „La nunta, dansul, este singurul care nu se poate cumpara cu bani” ne spune Adi, încercând sa ne convinga de faptul ca exercitiul este cel mai valoros prieten al dansului de calitate. Si pentru ca nunta trebuie sa iasa perfect, pâna la cele mai mici detalii, repetitia dansului este doar una din multele masuri pe care le ia un cuplu îniante de „ziua cea mare”: „Am sansa sa dansez si eu în sfârsit cu viitorul meu sot. El nu le are cu dansul, dar de gura mea, vine la cursuri, pentru ca vreau ca nunta noastra sa fie una reusita. Detaliile mici conteaza, decât sa ma împiedic la dans, sau sa ma calce pe trena, mai bine dam niste bani acum sa scapam de posibilele momente penibile. E doar o masura de precautie, atâta tot”, ne zice Laura, si ea, o viitoare sotie. Sunt si tineri care fac lectii de dans de societate, dar nu prefera cursurile speciale pentru nunta: „Eu ma însor în toamna, dar iau lectii de dans normal, nu speciale pentru nunta. Sunt ca orice alt cursant. În ce priveste dansul de la nunta o sa dansam ce putem, cum putem si o sa mai repetam si acasa. Sa faci cursuri speciale doar pentru asta... mi se pare de fatada, mi se pare fals”, e de parere Sebastian, care merge regulat la un club de dans din Sibiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu